Знаменитості: Вітамін D здатний захистити від біологічного старіння - науковці
Пошук

Головна ЖиттяВітамін D здатний захистити від біологічного старіння - науковці
У Китаї домашні кури і півні впевнено витісняють собак та котів
далі...
Часті кошмари уві сні - один з найсильніших провісників ранньої смерті
далі...
23:00, 24 Сер 2025

Автор
Galina_Tsvyk

Вітамін D здатний захистити від біологічного старіння - науковці

6166_5.jpg (32.28 Kb)

Нове дослідження показало, що вітамін D може захищати від скорочення теломер, який пов'язаний із ризиком розвитку вікових захворювань.

Прийом добавок з вітаміном D допомагає зберегти теломери – захисні ковпачки на кінцях хромосом, які коротшають із віком та пов'язані з розвитком певних захворювань.

У порівнянні з плацебо, прийом добавок з вітаміном D значно сповільнював скорочення теломер протягом чотирьох років, запобігаючи старінню, еквівалентному майже трьом рокам. А ось, наприклад, прийом добавок з омега-3 жирними кислотами не вплинув на довжину теломер за весь час спостереження.

«Наші результати свідчать про те, що цілеспрямоване застосування добавок з вітаміном D може стати перспективною стратегією боротьби з процесом біологічного старіння, хоча необхідні подальші дослідження», - йдеться в дослідженні.
Джерело: bilshe.com Теги: вітамін D

В ТЕМУ:

Статті по темі:

LEGO анонсували 8 наборів за мотивами «Гаррі Поттера» (фото)
далі...
NASA виклали 12 тисяч знімків місії Артеміда-2 (фото)
далі...
роздрукувати
Система Orphus

Коментарі

Підписатись не коментуючи
E-mail:
 Додавання коментаря:
Ім'я:
Пароль: (якщо зареєстрований)
Email: (обов'язково!)
captcha

теги форматування

додати смайли
Підписатись на коментарі по e-mail
 





{505}


 
 



 

Популярні новини

Кім Кардаш’янІніціатива Кім Кардашʼян в честь Дня матері
Нещодавно, в честь Дня матері Кім Кардаш’ян у партнерстві з REFORM Alliance
Чому третина зумерів вважає себе екстрасенсами?
30% представників покоління Z заявили, що їхнє «внутрішнє чуття» практично ніколи не помиляється
Переможець літературної премії запідозрений у використанні ШІ
12 травня журнал Granta, який публікує роботи переможців з 2012 року, розмістив твір на своєму сайті...

Партнери



 

Інші новини





Теги

Фото 4705, Меган Маркл 2091, принц Гаррі 1635, кейт міддлтон 1613, Інстаграм 1376, дженніфер лопес 1367, анджеліна джолі 1119, принц вільям 922, Ріанна 898, Бред Пітт 831, Кім Кардашьян 804, Вікторія бекхем 756, селена гомес 742, Ірина Шейк 732, Брітні Спірс 689, Ані лорак 673, Кайлі Дженнер 663, Хейлі Бібер 614, Джастін Бібер 592, Бен Аффлек 571